20110131

Måndag och en ny vecka ! Dock håller jag knappt reda på dagarna längre ..

Nu har både jag och Liam ätit frukost och gjort oss klara! Ska möta upp Carro och Felicia om ett tag sedan vidare till Poline och Oliwer för lunch och sen ska vi ner på stan på babycafé !
Sen i eftermiddag har jag och älsklingen massor med saker vi MÅSTE göra ..

I Onsdags när jag kom hem på eftermiddagen så stod de en överraskning till mig i köket, dock inget jag visste .
jag gick in i köket och där stod de kartonger, och i dem va de såklart vagnen som älsklingen hade köpt som jag så gärna ville ha :) Blev såååå glad, och är verkligen super nöjd med den vagnen ..

I lördags så lämnade vi Liam hos mamma och pappa och åkte sedan till Norrköping och käkade gott och bara mööös ! Övernattade på hotell och sedan åt vi frukost på morgonen och åkte hem och hämtade Liam !
De hade gått bra sa dem, och vi hade haft de underbart skönt ! De måste vi bara göra om...

Packa, packa, packa och yttligare packa kommer våra dagar att se ut den tiden nu som är kvar tills vi kör flyttlasset... Känns som att man bor i kartonger och sopsäckar, men de e sånt man får leva med ! De kommer ju bli bra när vi kommer på plats.

Liam har föresten börjat äta gröt nu ! Hur kul som helst, han verkar tycka om de oxå.. han bara gapar o gapar !
Min lilla älskling !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0