20110121

Nu sitter jag här nyvaken, medans  min lilla prins leker och röjjer som bara den i babygymmet.
Min andra älskling ligger och sover och ska jobba hela helgen =(

Nu packar vi här hemma så de ser ju ut som det gör just nu ! Men de blir bra när vi kommer till nya lägenheten sen=) Längtar verkligen..

Idag ska jag ner en sväng på stan med Poline, sen ska jag vidare och umgås med min mamma o pappa ikväll eftersom Claes jobbar kväll..

Nästa helg åker jag och Claes till Norrköping och bor på hotell och Liam ska vara hos sin mormor och morfar över natten, men det går säkert toppen bra, men självklart är man ju lite orolig. Har ju inte varit utan honom någon natt förut, han är ju så snäll så det ska inte vara någora problem ! (hoppas vi)

Dopet är nu bokat och inbjudningarna är utskickade.
Det känns skönt faktiskt.
Helgen efter det åker vi en HEL vecka till fjällen med svärföräldrarna och så ska även min bror och hans tjej med !
Det ska bli mysigt faktiskt..

Nu vill Liam ha mat..
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0