20110104

Nu är vi inne på ännu ett nytt år ! Åren går så fort tycker jag , de va inte längesen det va 2009.

Året 2010 va ett bra år, då blev jag gravid och va gravid nästan hela året ..
Längtade så efter lille Liam som låg i magen, och nu är han äntligen med oss och har varit det i 3 månader redan, man fattar inte hur fort det går. Nu skrattar han, han är mera vaken och hänger med mera vad man gör. Han älskar att ligga i sitt babygym. Han är bara för underbar !

Vi firade JULAFTON hemma hos min mamma och pappa med släkten, hur trevligt som helst. Vi tillbringade även natten där och dagen efter åkte vi vidare till svärföräldrarna och firade julen där och även natten.
Liam har varit underbart snäll under hela julen och sovit hela nätterna då vi var borta !

Det nya året firade vi tillsammans med Oskar och Madde upp i Kopparberg i våran stuga, det var hur mysigt som helst, vi spelade spel, drack och åt gott =) Liam sov även hela nätterna där.

Och nu är vi tillbaka i vardagen, Claes jobbar och vi är hemma och fixar och donar..
Ska även börja packa lite smått med de saker som vi inte behöver längre, med tanke på att flyttlasset går den 12 / 2 , visst det är en tid dit, men som sagt tiden bara springer i väg och det är lika bra att börja i tid så man inte står med allt opackat veckan innan ..
Längtar tills vi ska flytta, de ska bli så skönt att få ett till rum, för nu har vi så mkt saker så jag vet inte ens vart jag ska ställa allting.

 

 

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0