Besök i Hölö ...

I morse när vi hade vaknat gjorde vi oss klara för att åka till jobbet i hölö och hälsa på dem små liven och även dem stora liven :P
De va treligt och dem blev glada som vanligt !
Får börja jobba 50% om jag vill på en 1års avdelning fram till sommaren.
Ville verkligen göra de, men har tänkt efter och tror att jag kommer gå hemma ett tag till.
Kanske kan jobba lite extra då och då istället och sen så börjar ja kanske jobba efter sommaren så får claes vara hemma med Lille Liam då !.. Så får det bli ..

Känns inte rätt att börja jobba nu, fast jag saknar de ! Så de får bli lite strö dagar kanske..
De återstår att se..
Kul att dem vill ha mig tillbaka .

Nu har vi packat mera och mera, snart finns de ingenting kvar !
Tomt på väggarna och de känns så konstigt.
Våran helg kommer att bestå av att packa och packa och yttligare packa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0