Skitväder

Jaha , Nu är det verkligen nära, det blir bara närmare och närmare, det känns oxå kan jag säga !

Låg i soffan och kollade på våra bästa år, då det helt plötsligt plingade på dörren, och in stiger Sini, Malin, Lindah, Natta och Elias, så det va bara att sätta på kaffet till damerna ..
Claes låg och sov, medans vi satt i soffan och snackade en massa !

Efter att dem hade dragit vidare så väckte jag claes och sedan in i duschen ..
Älsklingen tog lite kort på mig när jag klev ur, vi har ju inge bilder på magen !
Men nu har jag det ! Någon bild ska ni nog få kunna se =)
Orkar inte lägga upp bild nu , de kommer !


Ska åka iväg ner på stan för att claes ska klippa sig, det blev aldrig av igår.
Sen har vi bara en ruta kvar att tona på bilen sen är det över ! ( Skönt )

I morgon barnmorskan och efter det ska det tydligen bli promenad i Järna med tjejligan !
Ska bli mysigt om det inte regnar, då har jag nog ingen lust med det !

Mamma, pappa och systra min har nu kommit fram till spanien ! Fick ett sms att det va varmt och skönt !
Jag är ju bara så avundsjuk ! Speciellt när vi har det här skit vädret ! Hoppas dem har det bra !

Kommentarer
Postat av: Petran

Tjena hittade din blogg på Lindas sida, nyfiken hur de går för dej så kommer nog följa din blogg tills lillen plöppar ut!



kram petra (lindas o malins kompis i järnaaa!)

2010-09-22 @ 22:51:30
URL: http://petrahelenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0