Skit väääääder.

Kollar såklart på Idol nu =) Gillar verkligen det programmet !

Men det har ju varit sååååå tråkigt väder idag och i morgon =( man blir ju inte gladare utav det direkt !

Har varit med älsklingen och fikat hemma hos Ari och Carro idag innan älsklingen började jobba ..
Sen svängde jag förbi Sini en snabbis, hämtade Becca på jobbet och åkte vidare till henne.
Käkade lasagne =) och sen bakade hon och jag en gooooood kladdkaka =)
Känns verkligen att jag ätit idag, är hur mätt som helst =)
Trevligt att träffa min pingla, det är ju inte något man gör varje dag !!

I morgon ska vi på UL och kolla hur vår lilla bebis mår .. Tror inte att det ska vara några problem..
Sedan får jag se hur dagen blir, älsklingen jobbar eftermiddag hela veckan =(
Tycker verkligen att den veckan är den tråkigaste veckan, för då ses vi inte så mkt ..

Nu är det inte långt kvar till beräknad förlossning ..
Börjar bli lite nervös.. men trodde jag skulle vara mera nervös..
Men det kommer nog gå bra, som sagt vi kvinnor är ju gjorda för denna jobb =)
Tur att man har en älskling som stöttar en till 100 %

Ska fortsätta kolla på Idol, sedan blir det nog krypa ner i sängen och kolla vidare på tv                                    och vänta på att älsklingen ska komma hem från jobbet !

Inom dem närmsta dagarna ska vi fota oss =) Så vi har lite bilder på oss tillsammans och även på lilla magen jag har, den är ju inte så stor men den är större och fastare än va den va innan iaf =)


Kommentarer
Postat av: becca

Va jätte kul o träffa dig med! Älskar dig gumman, vi måste verkligen försöka o ses oftare än vad vi faktiskt gör!

2010-09-16 @ 19:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0