Längtan !

Jaha, och nu va det torsdag igen, snart helg !
Fan ja vet inte, men veckorna bara springer iväg..

Jag kan fortfarande inte förstå att jag är beräknad på måndag ! Tiden bara springer iväg.....

Idag fick vi kartalog hem från TB på tapeter, dem ska komma och tapetsera om i vårat sovrum,
men dem har ju fan inge fina tapeter, ingen som man föll för. Men vi får sitta ner i morgon och kolla tillsammans vilken vi ska ta !

Idag har jag varit nere på stan och klippt mig lite =) Skönt ! Sen va ja på FK men fick inget vettigt svar som jag ville ha, så nu väntar jag på att dem ska ringa mig och det hoppas jag att dem gör redan i morgon ..
Åkte förbi en sväng till Sini på en fika ! Hämtade upp älsklingen och ví hämtade våra nya blinkers till bilen sedan tonade vi sista rutan i bilen, så nu är den äntligen klar =)

I morgon blir det att bo hos mor och far några dagar tills dem kommer hem från spanien !
Så inte Kajsa behöver vara ensam.. Sedan blir de kalas på lördag, bror min fyller ju år =)

Ojoj, va de rör sig i magen, man verkligen känner hur det börjar närma sig ! Jag läääängtar så mkt ..

Pappa skickade ett mms på mamma igår när hon sitter med en öl på stranden, kan bara säga en sak ....
Fan vad dem har det bra, och jag är glad för det ! Men saknar dem väldigt mkt och är avundsjuk på dem !

Bilderna jag tog på magen har jag inte lagt in än ..
Ska ta några till i morgon med min lilla kamera, så någon bild ska jag väl iaf bjuda på =)
Det kommer , de kommer !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0