En vecka kvar !

Det här med att ta kort är inte min starka sida, har fortfarande inte blivit av..
Men jag lovar att denna vecka måste det hända, för det kan redan vara försent..

Ojoj, nu märker man att det börjar närma sig, på måndag är jag beräknad.
Sammandragningar har jag så det heter duga !!
Hoppas han kommer ut snart, stackarn, det måste vara trångt där inne för honom..

Igår åkte jag och älsklingen på en roadtripp till västerås för att köpa oss en vagn =)
Och jag är verkligen nöjd med den ! En brun babytravel =)
Vi tog en sväng in på biltema i västerås och efter det drig vi och käkade i strängnäs och en snabbis till svärföräldrarna för att säga hej, när vi ändå hade vägarna förbi !
Åkte och tonade rutorna på bilen, det slutade ju som det gjorde och hann inte klart med allt, men det fixar vi nog det sista idag eller en annan dag i veckan.

Idag har vi lite ärenden att göra, vi ska ner på stan för att hämta papper på AF, claes ska klippa sig, köpa pressent till bror min som fyller på lördag, köpa en till ammnings-bh , storhandla massor med mat hem !

I morgon åker min kära mamma, pappa och syster till Spanien för att njuta en hel vecka, jag är inte avundsjuk ! ( Absolut inte ) .. Hoppas ni får en bra vecka, och kommer att sakna er. Undra om vi har en till i familjen när ni kommer hem eller om ni hinner komma hem innan =) Det återstår att se  !...

Nu ska jag göra mig klar för att dra ner mot stan, ska även väcka älsklingen så han oxå kan göra sig klar !

På återseende <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kommer inte förrän mormor är hemma !puss

2010-09-20 @ 15:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0