Beräknad idag !

Jaha idag är då det datumet som jag är beräknad på, än har ingenting hänt, får se om de kommer senare idag!
Inget jag tror men man vet aldrig...

Igår pratade vi om när vi tror han kommer! Lite roligt att höra va alla tycker..

Jag  -  fredag 1/10
Claes - Onsdag 29/ 9
Mamma, pappa - 2/ 10
Sini - 2/10
Tiia - 25 / 9  (har redan varit)
Fredde 26 / 9 (har oxå redan varit)

Vad tror ni ??

Nehe om man ska fixa lite hos mamma o dem så de ser någelunda ut när dem kommer hem i morgon =)
Claes jobbar ändå och jag sitter bara här !


Kommentarer
Postat av: Anonym

NU är han äntligen här, åh pappa Claes hade visst rätt om datumet.



All lycka till er, <3

2010-09-29 @ 14:49:21
URL: http://lindastellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0