Liam

Nu har jag inte skrivit på länge, för att det har helt enkelt inte funnits någon tid till detta !
Tänkte passa på att skriva lite nu medan lilleman sover här bredvid mig i soffan ..

Allt går super bra ! Han är ju bara så snäll, skriker nästan aldrig.
Men han har lite problem med magen så vi ger honom magdroppar, vilket man märker av för att han vaknar hela tiden när han sover för att han han ont i magen ! Men hoppas att det kommer bli bättre...

Han sover mkt bättre på nätterna nu oxå än vad han gjorde tidigare, nu vaknar han 3-4 ggr för att äta och sedan sover han resten av tiden !
Dagarna sover han mesta dels på oxå.. Men han är ju faktiskt bara 2 veckor idag, så jag förstår om han sover !

BVC va här i måndags och vägde lilleman, nu väger han 3050g, så han har tjockat på sig lite ..
Inte konstigt med så mkt som han äter =) Han är en riktig matälskare vill jag lova !

Men man kan fortfarande inte fatta att jag är mamma till ett sånt fint barn !
Jag tror att det tar ett tag innan man fattar det !

Liam verkligen älskar att sova i vagnen när man är ute och går med honom, jag försöker iaf komma ut en stund varje dag med honom i vagnen för att han ska få lite luft oxå !
Vissa dagar blir långa promenader och andra dagar blir de kortare promenader, men han får ju fortfande komma ut i friska luften..

Imorgon börjar Claes jobba igen, vilket känns konstigt, med tanke på att nu är man van vid att han är hemma med oss hela dagarna och kan hjälpa till med allt möjligt ! Men nu tillbaka till verkligheten ! Vi klarar nog det med tror jag..

Man börjar ju kunna tv-tablån utantill nu iaf .. Om vilka serier som går på vilken kanal och vilka tider =)


Älskar mina underbara pojkar !




Kommentarer
Postat av: mormor

ni är sååååååååååå fina o goa. älskar er alla. nyp o pussar till lill prinsen

2010-10-14 @ 17:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0