101129

Nu är min älskling hela 2 månader =)

Jag tycker att tiden går så fort, men ändå sakta ! Han är så underbart söt och snäll.

Varje morgon när han vaknar får man ett stort leende på läpparna =) Vilket gör att man orkar gå upp även om klockan är tidigt på morgonen.. Imorgon är det dags för 2 månaders kontrollen på BVC. Men innan det ska vi skriva kontraktet på lägenheten som vi ska flytta till =) Ska bli så skönt att flytta till en trea och tillbaka till hedliga bodastigen =)

Helgen har varit lååång, älsklingen har jobbat hela helgen så jag har umgåtts med Carro och även min familj.     Var på trosa julmarknad igår, de fanns inte så mkt så det blev billigt, köpte bara brändamandlar =)

Idag har vi bara varit hemma och myst hela dagen ! Kollade på paranormal activity, fan man blev lite skraj faktiskt ...

Snart jul och har börjat handla lite julklappar men ska fortsätta lite i veckan, för jag har inte handlat till alla ! Det är ganska svårt att komma på något bra som passar till alla ... Men det blir nog bra. vi kommer att fira julafton hos mamma och pappa och åker på juldagen till svärföräldrarna för att fira jul tillsammans med dem.

På söndag blir det julbord på glashyttan =) Ska bli hur trevligt som helst, har inte varit på julbord sen jag va liten.

Nu ska jag natta min älskade son, och kommer nog somna jag oxå !  Godnatt


Gillar den bilden <3


Kommentarer
Postat av: becca

Jätte fin bild =)

2010-12-02 @ 19:40:48
URL: http://becca8807.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0