101108

Underbart väder !
Gillar verkligen när solen skiner in i lägenheten när man kliver upp ur sängen !

Nu kom vi nyss hem från lunchen hos Carro och Ari.. Liam sover så jag tänkte skriva lite här.

Nu har min lilla prins börja lett mot oss =) Det är så roligt att se. Han är vaken mer och mera nu om dagarna, och pratar som bara den ! Nu börjar tiden då det blir roligare och roligare !
Han sover även i sin säng om nätterna, han är så duktig =)

I helgen har vi tagit det lungt, i fredags va vi hos bror på middag och i lördags på kyrkogården sedan hela kvällen hos mamma och pappa ! Igår va vi hemma hela dagen, och de va mysigt ..

Idag ska vi möblera om i sovrummet när älsklingen kommer hem från jobbet .. Sen blir det att åka och kolla på vinterdäck, och medans vi gör det ska Liam vara hos min syster ..

Tiden går så fort, Liam är redan 6 veckor på onsdag..
Imorgon ska vi väga och mäta igen på våran nya BVC som vi bytt till !
Sen blir det barnens hus med Carro och Felicia !=)

Nu ska jag röjja lite hemma medans han ändå sover !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0