101102

Jaha, nu är det tråkiga November och klockan är tillbaka dragen, så det blir kolsvart redan klockan 5 på eftermiddagen ! Verkligen trist, det ända som är mysigt med denna årstid är att man kan tända massor med ljus och bara mysa i soffan framför en film och gott att äta !

Liam växer så det knakar .....
Tiden går så himla fort, han är 5 veckor i morgon =)

Älsklingen har jobbat hela helgen, så den har jag tillbringat tillsammans med mamma, pappa, Moa och Elin !
Igår storstädade jag och älsklingen här hemma, de behövdes om man säger så !!

Idag kommer våra kära vänner Carro, Ari och deras dotter Felicia över på Tacos =) Ska bli trevligt ..

Vi letar även tre:or nu ... Får se om vi hittar någon som är OK som man skulle kunna tänka sig att bo i !

Min underbara son ligger just nu bredvid mig helt utslagen på soffan, och min andra älskling ligger i badkaret !

Är förkyld, men det börjar gå åt rätta hållet, mår mkt bättre idag än vad jag gjorde igår !
Mamma och min syster va här igår på fika och mös med Liam =)



Kommentarer
Postat av: mormor

Mös va rätta ordet. skönt att du börjar må bättre. håller tummarna att ni hittar en 3:a. Puss

2010-11-02 @ 12:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0