Torsdag

Idag gick dagen på jobbet hyffsat snabbt, så det va skönt.. ! Så nu har jag helg !
Efter jobbet åkte jag med Linda, Jennie och Amber till loppisen i gamla öb lokaler
trodde de skulle vara bättre saker än vad de va.. Aja men nu har man kollat de..
Efter det tog vi en sväng in på Willys för att handla lite..

Sen hemåt, väl hemma lagade jag flygande jacob, och det blev mat till massor !
Men det är bra, då finns det matlåda =)

Sitter just nu och kollar på tv, finns inte så mkt att kolla på ..
Längtar tills i morgon, när jag vaknat och gjort mig klar ska jag träffa Elin som äntligen kommit hem !=)

På kvällen ska grabbarna ha spelkväll här hemma, så jag får se vilken vän jag hamnar hos.
Eller om jag är så trött så att jag hamnar hemma i sängen..


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0