Söndag, morsdag

Söndag morgon och solen skiner ! Underbart
Vaknade tjugo över elva idag, det va skönt att sova ut lite...

Just nu sitter jag i soffan, fick precis liv i älsklingen, väntar på att tvätten är klar, så jag kan hänga den, sedan göra mig klar för att vi ska över på middag hemma hos mor och far idag, eftersom att det är morsdag. Vi blir många på middagen idag, jag, älsklingen, mamma, pappa, syster, bror, farmor och Madde. SKa bli trevligt, längesen man träffades alla samtidigt.



                                                     Idag är det min mammas dag <3

Gårdagen va väl sisådär med vädret, fram och tillbaka hela tiden, sol, regn, sol, regn ....... Jag va som sagt på dansuppvisningen, och de va ju bara så bra.. Dem små va så söööta och dem stora va riktigt duktiga på att dansa. När man väl va där i publiken och kollade, så fick man tillbaka blickar på när man själv stod en gång varje år på den scenen och uppträde =) Ibland kan man längta tillbaka till dem tiderna.
Efter dansuppvisningen åkte jag och träffade elin och umgicks med henne hela dagen, till jag hämtade min älskling kl halv 9 som hade jobbat hela dagen (stackarn) . Vi åkte till ica maxi och köpte lite filmer, och en av dem kollade vi på redan på kvällen med våra grannar Toni och Jenny. Den filmen kommer jag inte ihåg namnet på just nu men den va riktigt bra ! 

På återseende 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0