Onsdag

Jaha och som vanligt varannandags väder...
Men skönt att solen kom idag iaf =)

Efter jobbet mötte jag upp älsklingen på stan, då han hämtat sina linser,
sen köpte han ett par snygga jeans shorts, och så käkade vi donken =)
Och jag letade efter ett par ballerina skor, men de verkar verkligen omöjligt att hitta några som jag fastar för..
Känns som jag gått i varenda skoaffär i södertälje som finns, men inte hittat ett ända par.

På vägen hem från stan så åkte vi och hämtade mitt paket från hm och från Me&I så nu har jag lite nya kläder ..
Sitter just nu framför tv och bara glor, väntar på att tiden ska gå så man kan hänga tvätten då maskinen är klar och sedan krypa ner i sängen för att sova fram till en dag i morgon då jobbet står först på schemat sen träffa Linda ett tag.


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0