Ny vecka !

Jobba, jobba jobba, det är det som är schemat denna vecka !

Idag efter jobbet åkte jag ner till af och pratade lite, sedan hämtade jag älsklingen så åkte vi ner och klippte oss båda två =) ! Så nu är vi redo för sommaren ! Åkte även till Willys och handlade lite smått.
Tog en sväng förbi skopunkten och ica maxi oxå ! Köpte mig ett par sommarskor =)
Men jag va ute efter ett par ballerina, men hittade inga som jag fastnade för !
Så får helt enkelt leta vidare.


Sitter just nu i soffan och kollar på förkväll samtidigt som jag kollar på fotona som kom idag som jag hade framkallat .. Sååå roligt att se kort från förr i tiden och även nya kort.
Ska bara köpa mig ett album som jag kan lägga in alla bilderna in.
Ska väl göra något att äta snart, blir något snabbt bara, orkar inte stå framför spisen egentligen.





På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0