I´m back !

Ojojoj !

Jag vet inte varför jag inte har skrivit i bloggen, men alla frågar varför ja inte skriver,
så kanske ska börja göra de igen då ! Kan ju försöka komma ihåg att göra de nästan varje dag iaf..


Vet inte rikigt vad jag ska skriva, men kan ju tala om att vi har flyttat nu iaf och allt känns toppen =)
Visst saknar man mamma och pappa men även skönt att bo ensam, därför är de tur att vi bor nära varandra !
Bebis och jag måår toppen =) ! Växer och knakar som bara den ! Den 27 september är de beräknat
så nu är jag i v 20+2 =) Äntligen har man börjat känna sparkar och sånt i magen=)
Kändes konstigt första gången men nu är det bara mysigt !
hm, kommer inte på något att skriva, de har säkert hänt massor sen ja skrev sist men men...

Skööönt att vara lång ledig =) Börjar inte förän på måndag igen !

Idag har jag varit på stan och fikat med Ankan, Becca och Robin, och självklart Izabelle =)
De va mysigt att sitta ute på tratten ..
Efter stan hämtade jag Älsklingen och vi åkte över till Sini, Daniel och ungarna.
Daniel, Claes och Dennis gick och bastade så jag, Sini, Johanna och ungarna va kvar och snackade skit och bara hade det allmänt trevligt tillsammans =)
Åkte förbi Maxi och handlade lite skit hem innan vi åkte hem !
Och nu kollar vi tv, de blir nog sängen snart , är ganska trött..

Morgondagen ska jag, Linda och Elias åka till Järna för att träffa Malin, Benjamin och Lucas =)
Ska bli trevigt, va ett tag sen man träffade Malin !


Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0