Underbart att vara leeeedig en hel vecka !

Det är ju bara för underbart att vara ledig när det är så här fint vääääder !

Har varit på badstranden 2 dagar i rad nu, igår va på stranden mellan ca 13-17:30 sköönt med en heldag, det syns på kroppen oxå.. Bränt mig lite =) Men det är så de ska vara ...

Idag va vi på hökmossen med alla barnfamiljer, hur mysigt som helst. det blev de badet me tanke på att jag hade tandläkare i nykvarn 9 på morgonen sen vart det stranden direkt till kl 17 så en heldag idag oxå..

Livet kan ju inte vara bättre än vad det är just nu !!! Jag njuter verkligen..

Lika bra att passa på, på söndag börjar jag jobba igen ! Då är gäller det att jobba från morgon till kvällen..       Men jag ska nog överleva det med..

 

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0