underbara midsommar !

Åh vilken härlig midsommar jag hade tillsammans med dem bästa
Min familj och min älskling !


I fredags va vi hela dagen lång hos min kära farmor och käkade gott och bara mööös !
Hade även 5:kamp och lite kubbspel..
Hur trevligt och mysigt som helst, och inte en regndroppe,bara sooooool ,  jag blev förvånad,kommer inte ihåg sist vi hade så här fint väder på midsommar.. har alltid kommit någon skur så länge ja kommer ihåg..





I lördags åkte vi en massa till grönan, vi kom fram till att vi va 21 st som åkte dit =)
Hur trevligt och mysigt som helst, lika fint väder då=)
Tyvärr får jag ju inte åka karuseller, men jag gick en runda i lustiga huset iaf och köpte 2 st nyckelringar med kort på mig och älsklingen i mattan på lustiga huset.. så man har något minne.
Men jag kan säga en sak, de kröööp i kroppen på mig, va så sugen på att åka.
men tur att mer än hälften inte åkte, så jag va ju aldrig ensam
Så det blev en heldag där, va väl hemma runt elva tiden...

Idag har ja inte gjort så mkt, firat min kära kusin Fredrik som fyllde 21 år igår,
sen har jag tvättat, lagat lassagne och bara varit hemma.
Elin kom förbi en sväng.. hur trevligt som helst..

Ledig i en vecka nu =) Börjar jobba på Söndag, så ska glassa på stranden om vädret är bra !


Nu orkar jag inte skriva mera. Börjar bli lite trött. så ska nog krypa ner i sängen om ett tag.

På återseende


Kommentarer
Postat av: Em

Hej!!

Vilken fin mage du fått :)

2010-06-28 @ 16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0