Soliga lördag..

Åhh, vilket underbart vääääder idag !

Idag har jag tillbringat min dag tillsammans med min kära pappa !
Hur trevligt som helst, åkte till hans kompis sommarstuga, och grillade korv och kollade ut över sjön i solen =)
Sedan tog vi en sväng förbi farmor, satt på altanen i solen och njöööt !
Fick med mig en solstol hem till balkongen oxå =)

När jag kom hem så har älsklingen, vikt tvätt, tvättat mera, diskat, städat..
Han är ju bara för underbar !
Så skönt att komma hem till ett rent hem !

Hoppas vädret fortsätter att hålla i sig =)
I morgon har jag inge planer än, älsklingen ska jobba så får se va som händer,
beror nog mkt på hur vädret ser ut !


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0