Soliga dag =)

Besöket på mödravården gick super bra idag =)
Allt såg ut som det skulle, hon sa att man kan inte vara mera normal än vad du är i den här kurvan =)
Har gått upp 3 kg sen inskrivningen, det tyckte hon va bra ! Även jag oxå !

Efter besöket åkte jag till jobbet, va underbart väder, va ute nästan hela dagen.
Efter jobbet åkte jag hem till min kära vän Linda och hon bjöd mig på mat, sen tog vi en sväng ner på stan för att käka lite mjukglass med strössel vid maren  =) Hur skönt som helst. de va inte sista gången man gjorde det.
Och Elias fick även inviga min bilbarnstol jag köpte av Ankan igår , som min lilla bebis ska få sitta i när den väl kommer ut till friska luften =)
Läääääääääängtar verkligen tills dess, tur att det inte är så långt kvar..



På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0