Jobbiga dagar - Äntligen över

Fy fan vad jobbigt jag har haft det med min rygg sen i torsdags..
Igår orkade jag inte längre och tog med mig älsklingen och åkte in akut,
men vi blev skickade te förlossningen, där dem gjorde, ultaljud och lyssnade på bebisen
Men som tur va inge fel där ! Sedan ultraljud på njurarna och pissprov.
Troligtvis urinvägsinfektion i njurarna, så äter antibiotika nu och hoppas att smärtan inte kommer tillbaka.
Just nu känns allt bra iaf =) Så hoppas hoppas hoppas hoppas !

Hoppas även min pappa inte är sjuk länge till, jag tycker det är så jobbigt när mina föräldrar är sjuka ..
Tänker på dig iaf pappa och vila dig så mår du nog snart bra igen <3 Älskar dig ....

Har bytt säng med Sini och Daniel så nu har dem våran 160 säng och vi har deras 180 säng..
Sen tog vi en tripp till ikea och vi köpte en bäddmadrass till "nya" sängen så att vi inte känner av glipan !
Älsklingen har även skruvat ihop spjälsängen så nu står den på plats !...

Allt känns så bra just nu ! Hoppas de fortsätter på dem här banorna oxå !


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0