Helgen

Gårdagen va super trevlig, trevliga människor och en glad Tiia som tagit studenten.
Dock vart det lite sent, somnade nog inte förän efter 4 någonting och vaknade runt 10.
Men trodde jag skulle vara tröttare nu än vad jag är.
Sov hos Sini och Daniel i natt, älsklingen va ju ändå på kryssningen.

Idag har vi bara suttit på Sinis balkong och snackat skit typ hela dagen.
Sen åkte vi och hämtade älsklingen och han bror på centralen och åkte hem.
Sen kom toni och Tony över, dem spelade och drack bira..

Älsklingen köpte såklart en parfym till mig, han valde den själv, och den luktade riktigt gott, så nu vet jag att man kan lita på honom när han ska köpa såna saker=).. Tack hjärtat <3

Sini drog precis, älsklingen snarkar på soffan, niklas och tony kollar film..
Blir nog sängen om ett litet tag.
Tony och Niklas stannar över natten, så blir en frukost tillsammans i morgon alla =)
Får se hur morgon dagen ser ut, har inge planer mer än att åka förbi och hälsa på mamma ett tag =)


På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0