100601

Då va de tisdag och fint väder idag =)

Dagen har varit underbar, va ledig från mitt jobb i Hölö för att gå på möte på mitt andra jobb
som gick super bra !!
Efter mötet åkte jag, Linda, Elias, Malin och Benjamin till Ikea. Shoppade lite saker som behövdes,
blev inte mkt saker men de fanns ju inte så stor plats i bilen med tanke på att vi va full bil och alla handlade, och så har man ju inte världens största bil heller.
Men det va trevligt, sedan åkte jag hem till Ankan och käkade lite mat och snackade lite ..
Vi åkte även över till Sini och satt och snacka lite där med..

Ska ju sova hemma hos dem på fredag, Claes är ju på kryssning då och så ska jag på tiias student =)
Det ska bli roligt!

I morgon blir det först mödravården och senare vidare till jobbet, sen skulle jag möta upp Linda på stan =)
Blir nog en bra dag i morgon oxå =)

PÅ åeterseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0