Tisdag ..

Hade sovmorgon i morse, och det va helt underbart må jag säga! Började jobba klockan elva fram till fyra.
Och under den tiden fick många på jobbet reda på att vi ska ha barn, och alla blev så glada =)
Sen bar det av till Becca och Edwin där jag och Älsklingen blev bjudna på korvs troganoff med ris ! Hur gott som helst.. De gjorde du bra Becca =)

Nu ligger vi i sängen, älsklingen kollar på simpsons medans ja nördar lite framför datan !
Sen bli der dags för film som vanligt innan vi somnar ;)

I morgon efter jobbet ska jag förbi Linda och hämta min almenacka ja glömde där igår som ja köpte på Willys när vi va och handlade ! Sen skulle hon packa ner lite gravid tidningar åt mig i en påse så jag har något att läsa !
Sedan blir det hem och bädda rent och bara umågs med älsklingen !


På återseende !

Kommentarer
Postat av: Patricia Lindh Nielsén

Hej!! Tack för din kommentar på bloggen.



Jo, jag antar att jag inte är ensam om att känna såhär, men de känns som det. Och som du förstår känns det 'tabu'-aktigt att inte vara hur lycklig som helst och bara vara inne i ett rus! förstår du vad ja menar?



Va fin din lilla tjej är föresten! får jag fråga vart hennes Pappa kommer ifrån? :D HUR söt som helst. Kramar.

2010-01-20 @ 11:04:26
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0