Måndag !

Sitter just nu hos Sini, har fått middag och snart är det dags att äta mockaruta som hon just har lagat klart !
Det luktar såå gott ! Ska bli smarrigt ;)

Sini och jag är verkligen gjorde för varandra ! <3

Idag har ja jobbar och varit hos läkaren, det gick sådär, ska på återbesök på fredag då kan jag skriva mera om hur läget ligger till, har inte lust att prata om det just nu !

Varit en bra dag och mycket saker att göra hela tiden .

Ska väl hem om ett tag och invänta älsklingen som jobbar till elva.
Sedan i morgon åka till posten och posta iväg min jacka som jag ska skicka till en som köpte den på tradera =)
Jobba mellan elva och fyra , sedan är det tvättstuga ! Tråkigt men det är sånt man måste göra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0