illa....

Jaha nu mår jag illa och ont u huvudet. Hoppas verkligen inte att det är magsjuka eller att ja ska börja må dåligt nu i graviditeten, har ju hittils inte känt av någonting alls ! Hoppas de går över under natten!

Idag har jag jobbat , trevligt trevligt. Gjorde armband med barnen, gjorde även ett till mig själv ;) hehe
Sedan bar de av till stan där Sini , Linda, Elias och Emelie var.. Gick runt och kollade lite överallt, sen bar det av till Linda där Mela va =) Suttit där tills nu, körde hem Sini och nu ligger jag i min underbara säg...

Dagen har varit toppen, förutom illamåeendet just nu !
Hoppas älsklingen kommer hem snart, och att han inte är för full !
Imrgon blir det en lugn dag, sedan eftermiddagen ska jag och älsklingen till Sini och Daniel och äta och bara mysa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0