Helgen ...

Har haft lite att göra på senaste tiden, därför har jag inte skrivit i min blogg ! Hoppas ni inte saknat mig för mycket bara..

I fredags va jag och sini hos Katri, alex och andrian i några timmar sedan hämtade vi upp tiia och åkte och handlade sedan åkte vi och hämtade älskling hemma och åkte vidare med den fulla bilen till Sini och Daniel.
Där vi lagade midddag och hade det trevligt, sedan så kollade vi på lets dance och snackade massor, allt mellan himmel och jord, samtidigt som älskling och Daniel spelade hela kvällen, som vanligt ! hehe ...

I lördags när vi hade vaknat lämnade jag av älsklingen hos daniel samtidigt som jag hämtade upp sini, Alicia och Melissa, vi begav hos först till donken, sen upp till skärholmen för att hälsa på Katri, Alex och Andrian, eftersom Katri skulle fixa mina naglar =) Som blev jätte fina =) ! Tack så mkt för det.. Sedan åkte vi hem till Sini där vi stannade till ungefär halv tio, då åkte jag och Älsklingen hem för att kolla på film och bara myysa !

Idag ska Älsklingen jobba eftermiddag, tråkigt men sant tyvärr.
Själv ska jag svänga förbi Sini en sväng, sedan får jag se hur dagen slutar för mig.
Tidigt i säng iaf, eftersom jag ska upp tidigt till doktorn för att se hur långt gången jag är, och sedan jobba , och sedan möte på ingeus !! ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0