Fredagen den 15 / 1 2010 - Plussade :D

Nu har jag skaffat mig en ny blogg, med tanke på att jag har en bulle i ungen ;)

Fredagen bestod av först en tripp med Sini till Carro där Linda och Mela befanns sig och såklart lilleman !
Vi snackade massor om allt mellan himmel och jord !
Tillslut kom vi underfund med att jag kanske kunde vara med barn, så jag fick ett gravtest av snälla gulla Carro..
Kissade på stickan och sen satt vi alla i vardagsrummet och väntade på att se hur resultatet skulle bli ! Va nästan övertygad på att jag inte skulle plussa, Men efter en stund frågade jag Carro om det hade blivit två streck eller bara ett, hon kollade och det blev helt tyst, sedan sa hon ja de är två streck, men de trodde ja verkligen inte på !
Jag fick stickan och kollade på den sen kom tårarna såklart ;) Sini och Linas tårar rann oxå ner för kinderna !
Den va den bästa dagen på länge! sen ringde ja min älskling och berättade och han blev såklart oxå jätte glad och ringde mor !


Hoppas allt går bra ! Känns jätte roligt och ska bli riktigt spännande ! Ska ringa på måndag så jag kan få en tid och kolla hur långt ja har gått ! Ska bli intressant !  <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh är så glad för din skull hjärtat... Kommer stötta dig i vått å torrt..



All my love...

2010-01-16 @ 18:28:40
URL: http://lindahh.blogg.se/
Postat av: sini

desamma från min sida, i vått och torrt! <3

2010-01-16 @ 19:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0