En dagstur till Malin!

Jag och mina brudar plus lilleman tog min kära bil och gav oss av till Järna för att hälsa på kära Malin !
Trevligt , men mycket livat med alla barnen ! hehe men de är så det ska vara ..
Vi snackade om allt mellan himmel och jord, alla drack kaffe förutom jag, jag drack saft ;)
Kul att träffa dig Malin , de va ju trots allt ett tag sen man såg dig o dina små knottar =)

Just nu kom jag hem från Linda ! Satt där och pratade ett tag med Linda, hennes mor, Hasse och Mela
Mycket trevligt.

Halvligger i sängen och funderar nog på att kolla på en film med min underbara älskling !!


Tack för en trevlig dag tjejer <3 detta måste vi göra om !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0