Snorigt ..

Halloj !

Sitter i soffan och tänker inte åka till jobbet idag, stannar hemma för är så snorig och hängnig..
Har inte sovit många timmar inatt, så hoppas kanske på en bättre kväll och natt idag..
Claes ligger och sover, han har ju jobbat natt.. Så jag och min syster, (sjuklingarna) Sitter på vasin sida av soffan med våra datorer och nördar ! Hon har dock bara feber, så hon snorar inte lika mkt som jag gör! , haha

Igår jobbade jag, jobbigt men jag klarade av det, efter jobbet hämtade ja upp älsklingen så åkte vi ner på stan.
Jag drog till PSO coch gjorde min ljusbehandling och älsklingen gick och klippte sig, sen gick vi och handlade massa saker på apoteket, ica och Bik Bok ! =)..
Senare efter vi va klara överallt drog vi över till Andreas och Emelie (grannarna) Va trevligt .

Har en sån solbränna i ansiktet efter ljusbehnadlingen igår, är helt röd i ansiktet och så ser man märkerna från "glasögonen" man måste ha på sig ! Ser hur roligt ut som helst ! haha

Men nu ska ja väl fortsätta vila lite, på återseende

Kommentarer
Postat av: Em

Japp de var trevligt :)

2010-02-24 @ 09:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0