Seg på att skriva !

Jaha, nu har jag inte skrivit på länge igen, "glömmer bort" har så mycket annat att tänka på !
Det händer så mkt runt om kring mig just nu ! ..
Jobbigt men sant, om man säger så !

Veckan har bara varit bra, har jobbat som vanligt och sedan gjort massor med andra saker !

Idag lördag va jag, älsklingen, mamma, pappa och Moa hos Oskar och Madde ,
Madde fyller ju på måndag , så vi firade henne ! Hon hade gjort smårgåstårta !
Det va så underbart gott !  =) Tur att man va lite hungrig när man kom dit då.. haha !
Sedan åkte vi hem och va hemma ett tag medans mamma va på möte på stallet !
När mamma kom hem efter mötet gick vi till min moster för att fira hennes Man som fyller i morgon !
Trevligt med sällskap och ännu mera godsaker !

Just nu sitter jag i soffan med mamma och pappa ! Inte varje dag vi 3 sitter i soffan.
Dem kollar på OS och ja sitter vi datan.
Älsklingen är på mimmos med Henke och tar en bira och käkar !
Efter det när han kommer hem igen, blir det film och myys !

I morgon är det ett år sedan jag och min Älskling blev ett par :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0