Haha ... tidsfördriv

Vad...

Gör du nu? Svarar på dessa frågor
Ville du arbeta med när du var liten? Flygvärdinna
Har du på dig just nu? Jeans leggings och en rosa tröja
Har du för smink idag? Maskara
Äger du för skor? Massor med stövlar, ballerina och ett par puma skor
Läser du för bok? Läser inte bok, har några jag nog ska börja läsa
Ska du göra nu? Åka iväg med min mamma, pappa och syster

Har du sett din bästa vän gråta? Yes, det har jag gjort
Vilka vitaminer tog du när du var liten? Hm, nu kommer jag inte ihåg.

Vad åt du senast? Smörgås
Har du fått någon komplimang idag? Hm, nee de e så tidigt än ;) haha
Har du varit med i en rättegång? Nääe, aldrig
Är du polare med grannarna? Nääe, de kan ja inte påstå, hälsar på varandra typ
Vilka språk pratar din mamma? Svenska, såklart
Vilka länder har du bott i? Sverige
Har du däckat/spytt för att du druckit? Jaa det har jag gjort
Har du något husdjur? Javisst min katt Kajsa
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nääe ?
Har du varit på stranden i år? Nääe
Minns du dina/din musiklärares namn? Anders, typ den ända jag kommer ihåg
Hur bra är din syn? Sisådär ( har glasögon men använder dem aldrig )
Har du varit på ett party? Jaa det är väl klart
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nääe verkligen inte 
Har du varit utomlands? Yees, Norge, Danmark, Finland,  Grekland, Spanien, Cypern
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? jadu, jag har varit på 2 st, men de är väl Anna och Pers =)
Var är dina syskon just nu? Min bror är på väg och hämta en bil med min kusin, min syster äter frukost
Vad var den senaste drömmen som du minns? Hmm, minnet är bra med kort
Vem ringde dig senast? Min älskling
Vilken tid gick du upp imorse? 08:00
Vad ska du göra i helgen? Hälsa på min bror o hans tjej som flyttade igår, städa och bara mysa med min älskling
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Kommer snart, är typ i järna nu=)
När var du riktigt sjuk senast? Oj, det va så längesen så jag minns inte
När såg du en kändis senast? Jadu , det har jag inget minne av, de jag kommer ihåg va "wallander" på ikea !
Vad finns i din bakficka? Har ingen ficka
Har du färglinser? Nääe
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Soov så skönt !
Vad är det första du gör på morgonen? Beror på om det är helg eller varndag !
Vad ska du göra efter det här? Åka och handla en dammsugare till oskar och madde !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0