20101219

Sitter i soffan och är mätt, har precis ätit spagetti och köttfärssås...

Snart tänkte jag nog ta mig lite glögg såhär en snöig söndagseftermiddag.

 

Igår så va jag och älskling och köpte alla julklapparna, så nu är vi helt klara =)
Har slagit in delar av det, ska fortsätta i veckan, och försöka komma på rim, dem flesta har jag rimmat på så jag har bara några kvar =)

Liam va hos mormor och morfar och mööös med dem. När vi va klara åkte vi dit och fick mat och sedan så gjorde pappa knäck som va såååå gott ! Ska nog göra det hemma i morgon kväll tror jag.
Nu är det bara några dagar kvar till julafton. På torsdag åker vi med packning till mamma och pappa och sover där så vi redan är där på julaftons morgon. Blir kanske att vi sover där på julafton oxå, det får vi se !
På Juldagen ska vi iaf åka till svärföräldrarna och fira jul där, och sover även över .. Så kanske blir många nätter hemifrån.

Den 29 då Liam blir precis 3 månader så ska han ta sprutor i låren, hoppas de kommer att gå bra !

Har fortfarande beslutångest om hur vi ska göra på nyår, ska vi va hemma ? stugan ? Mamma och pappa? Elin och Johan ? Det är frågan det ........


Kommentarer
Postat av: mamma

Ni får jätte gärna vara hos oss :)

2010-12-20 @ 10:08:36
Postat av: becca

Med ankan o oss =)

2010-12-21 @ 21:39:41
URL: http://becca8807.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0