20101212

Nu har jag verkligen tid att skriva här !
Liam är hos sin mormor, morfar och moster och har varit där några timmar !
Pappa kom och hämtade honom i morse, och nu är dem hemma hos dem och bara myser !
Känns jätte tomt och konstigt utan min älskling, men det är ändå skönt ...

Har passat på att tvätta, bäddarent och fixat disken och lite annat skit hemma :)
Om ett tag ska vi åka iväg med alla våra pantburkar, det är på tiden ! Hela köket är fullt med burkar !
Så passar på medans Liam inte är med, det är lättare utan honom..

Nu är det inte alls långt kvar till JULAFTON! Längtar faktiskt dit ..
Julklapparna är nästan klara, några kvar.. Men de ska vi lösa nästa helg med alla andra som säkert oxå ska julhandla då .. Tänkte åka en sväng till NackaForum och kolla lite där ..
Det är även kalas för Elias i helgen .. Myckte just nu känns det som .

Igår va på Felicias dop i Järna, det va trevligt och vackert.. Med god fika som man har hjälpt till att baka ..
Efter dopet va vi på Bergtorp för att kolla på min syster som va Lucia =) Jätte fint ...
Sedan åkte vi vidare till Carro, Ari och Felicia för att äta tacos och spela vårat hedliga spel (kampen mellan kvinna och man) och som vanligt så vinner killarna..

Jaaha, snart måste man även börja packa inför flytten..
Och dopet har jag funderat en massa på.. Ska ta kontakt med kyrkan för att se när dem har ledig och när jag fått ett datum ska jag fixa inbjudningskort och ge till alla som är bjudna.. Troligtvis kommer det ske i slutet av Januari eller början av februari..

Nu ska jag göra lite nytta och inte bara sitta framför denna data !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0