Stålt..

Älsklingen klarade körkortet idag :)
Är så stålt över honom, känns så bra !!

I fredags gjorde han teorin och klarade den galant, och idag körningen och den gick lika bra den=)
Skönt när allt går bra första gången =)
Efter han hade kört idag åkte vi en sväng till mariefred och käkade mat på grillen =)
Sedan en sväng in på hedlandet där vi bara handlade 2 fina tavlor med hjärtan på ..

Sitter just nu och kollar tv och gör ingenting alls.
Ganska skönt det med.

Ska troligtvis träffa Linda på dagen i morgon och sedan på eftermiddagen ska jag till läkaren för sista gången och lägga om mitt sår, sen får det läka av sig själv..
Ont har jag inte, och allt känns bra.. Hoppas verkligen inte att jag får en till bara ! (håller tummarna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0