Det är inte lätt !

Jaha så nu har man varit på akuten idag igen för att ta bort en böld !
Det är den tredje bölden på 2 månader ! Snacka om att jag är less på skiten nu ....
Tyvärr så kan man inte göra så mkt åt saken !

I lördags åkte vi in akut till förlossningen för jag hade spytt och ont i magen hela natten mellan fredag och lördagen.. Kände inte Liam någonting under natten heller så började bli orolig.
Men när vi kom in på morgonen och dem kollade allt så såg allt bra ut med Liam iaf !
Så det va skönt.. Men jag har lite infektion i kroppen, som håller på att gå bort nu ...
Mår bra nu oxå så det är skönt !

Nu är det inte långt kvar, nu är jag i v 36 i morgon och det känns att det börjar närma sig..
Kommer va så mysigt och skönt när han äntligen kommer ut till oss =)
Vi längtar sååå...
Ska till barnmorskan på onsdag och kolla så allt ser bra ut, men det tror jag att det gör..
Har gjort det hittills och han är vildare än vildast i magen ! Men det är mysigt ibland då han inte rör sig för mkt och sparkar hårda sparkar !

Nå väl, nu ska jag kolla på lite tv, sen senare ska vi över på en fika hos grannen !

På återseende <3

Kommentarer
Postat av: becca

Skönt att allt va bra! =)

2010-08-24 @ 19:13:33
URL: http://becca8807.boggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0